Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F84r97a39n18t72i44š53e72k 89N94o10v58á59č11e96k 1684833420331

Mě je nějaký Okamura ukraden, jen škoda autore, že ve vašem příspěvku chybí vyjádření k tomu, co zažívala ta šestnáctiletá dívka. Proč se nezabýváte třeba tím, že kdyby EU byla schopna vymoct právo, že už zde cizinec, který soustavně porušuje zákony, být neměl , a mladá holčina nemusela trpět? Umíte se vžít do pocitu jejich rodičů

+36/0
doporučit
2.7.2019 9:40
Foto

R36o34m84a78n 50K59o40z34e80l 4437986523454

A že se ani nezmíníte o té novinářce, že také nebyla bez chyb, rozhodně mi přišlo divné, že místo odsouzení a lítosti hned začala s tím, odkud že ví, že to byl africký migrant, jestli to má ověřené...https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/tomio-okamura_1906201316_miz

+31/0
doporučit
1.7.2019 19:09

P11e70t53r 42V23r54c81h39o48v56s30k83ý 1122117266122

Tak nevím, zda by jste si přezdívku Pitomio neměl taky vztáhnout na sebe.

Nevím, kde jste přišel na 7 respektive 12 tis. znásilnění u nás... a se zapojením Anežky Hrůzově do článku vám z toho vyšel naprosto parádní maglajz.

Takže popořádku:

Podle Eurostatu (doufám, že to je pro vás dostatečně relevantní zdroj dat) se počet případů v kategorii "rape", tedy znásilnění, dlouhodobě v ČR pohybuje na úrovni 480-660 případů ročně. V roce 2016 bylo u nás zaznamenáno 649 případů znásilnění, což obnáší 6,15 případů na 100 tis. obyvatel.

Pro srovnání: ve Švédsku se v roce 2016 odehrálo 6 311 případů znásilnění, na 100 tis. obyvatel je tak zaznamenáno 64,06 případů znásilnění.

Co nám tato čísla říkají? Například to, že ve Švédsku je 10ti násobně větší riziko, že dívka bude znásilněna, než v ČR. A otázka zní: proč takový rozdíl? Normální člověk zná odpověď velmi dobřě. Liberálně-neomarxistický extrémista na to nepřijde nikdy, spíše se postará o cenzuru dat (respektive článků s touto tématikou). A tak skutečnost, že v centru univerzitního města Uppsaly se např. 80% dívek necítí bezpečně, se můžete dozvědět pouze z necenzurovaného tisku...

Takže pokud bychom měli pojmenovat problém, tak bychom měli v souvislosti s migrací hovořit o riziku nárůstu počtu znásilnění až na desetinásobek (vztaženo na 100 tis. obyvatel). A měli bychom hovořit taky o tom, že pro dívky v řadě měst by se volný pohyb po ulicích večer stal nebezpečný. To jsou holá fakta, fakta o níž žádný neomarxistický liberální nácek nechce slyšet.

A jak je to s ověřováním zveřejněných informací? P. Trachtová mj. prohlásila: "Tak případů znásilnění se denně dějou stovky..." Myslím, že se redaktorka ČRo dopustila trestného činu šíření poplašné zprávy, minimálně pustila do světa brutální lež / fake news. Pokud bych vzal nejnižší možnou hranici "stovek znásilnění", tj. 200 znásilnění denně, tak mi jednoduchým přenásobením počtem dní vyjde, že dle Trachtové v ČR dojde každý rok k 73 tisícům znásilnění !

To je sprostá lež !

+35/−2
doporučit
2.7.2019 16:41

J27a41n 46H25a66v29r90á51n98e85k 9720719736

Celý článek jsem nečetl, ale vyjádřím se k jedné větě. Že pan Okamura reagoval tak, jak reagoval, jen proto, že si ČRo dovolil označit jeho stranu jako xenofobní.

To klidně může být pravda, nemusím souhlasit s obsahem ani formou jeho reakce (už vůbec ne s reakcemi jeho sympatizantů), ale v jednom se ho musím zastat.

ČRo jakožto veřejnoprávní médium má informovat nestranně a objektivně. Tudíž nemá co označovat jakoukoli stranu jakýmikoli nálepkami. Kdyby termín "xenofobní" označoval jednoznačně definovanou a prokazatelnou skutečnost, mohlo by se jednat o objektivní označení a nikoli nálepku. Jenže s definicemi jsou dnešní média obecně na štíru, s dokazováním svých tvrzení taky, zatímco pejorativními (v jejich očích) nálepkami rozhodně nešetří. A zrovna od veřejnoprávních médií bych očekával, že s těmito trendy nepůjdou a naopak budou nastavovat vysokou laťku všem ostatním. Bohužel, neděje se zdaleka stoprocentně.

A k vašemu důkazu xenofobie SPD - to není důkaz (ačkoli ten výkřik o podílu cizinců na znásilnění je zjevný statistický nesmysl). SPD je strana programově zaměřená proti nelegální migraci. Může za tím být xenofobie, může za tím být rasismus, můžou být proti veškeré migraci, ale oficiálně je to odpor proti kriminálnímu jednání cizinců na území EU potažmo ČR. Jakékoli usuzování o motivaci jejich programu je pouze spekulace. Tu si samozřejmě může dovolit blogger jako vy, ale opět ne seriosní médium, už vůbec ne veřejnoprávní.

+45/−4
doporučit
1.7.2019 20:50

V98á40c75l49a27v 28L20a54n75g 9849808411162

Dočetl jsem jen k výrazu Pitomio - trapné, ubohéRv..

+24/0
doporučit
2.7.2019 18:14
Foto

V33l17a53d42i35m91í20r 43K39r44o22u79p73a 8377708231652

No, já nevím, ale ať to čtu, jak to čtu, to konkrétní znásilnění má na svědomí podle všech dostupných informací skutečně Afričan tmavé pleti, který byl pár hodin před tím propuštěn v Německu z vězení. Jde o migranta. Tohle nějaká chudák Anežka Hrůzová, Masaryk, nebo kdokoliv jiný, nenarovná...

+23/0
doporučit
2.7.2019 15:35
Foto

M73a36r62t29i93n 79B45r12a70u93n 2914947721989

S Okamurou zásadně nesouhlasím a nikdy souhlasit nebudu. Důvodů je několik, jeho nesnášenlivost a taky to, že před lety tvrdil, že komunismus je to nejlepší co lidstvo vymyslelo. Nicméně v kauze znásilněné dívky nevím, co je mu vyčítáno. Tedy kromě komentářů jeho primitivních učedníků. A kromě jedné technické nepřesnosti o vyhoštění onoho imigranta z Německa do Česka. Když to porovnám s nesmysly které neustále vypouští do eteru váš president, tak to zase tak velký průšvih nebyl. Píšete o faktech. Faktem je, že onen násilník je nelegální imigrant, který má z minulosti záznam u německé policie. Faktem je že to byl on kdo onu dívku znásilnil. Tedy v tomto nejpodstatnějším bodě měl Tomio Okamura pravdu. A faktem je, že takzvaná korektnost a přepodělanost způsobila, že se dnes stále ještě nerado vidí, když se věcí nazývají pravými jmény a co více, že kvůli podobnému mlžení a zatajování, roste šeptanda a zloba.

+40/−4
doporučit
1.7.2019 16:22

P21e32t56r 85B60u16r85i16a97n 4441126854738

Spatlal jste několik nesourodých věcí dohromady, ale zamlčel podstatu onoho problému. Vyzdvihl jste pomluvy a zamlčel fakta.

+21/0
doporučit
2.7.2019 13:02

J12i22r64k98a 26N73o40v81á19k 6462235385439

jen tak ze zvědavosti, dle čeho soudíte, že okamurovým sympatizantům je sympatické násilí na ženách?

+31/−3
doporučit
1.7.2019 18:10

J53a31r12o45s34l81a32v58a 16K80o39m34b83e48r63c60o71v63á 5130297493629

Ta čísla 7 tis. či 12 tis. znásilněných žen ročně u nás si vycucala AI z prstu, protože se domnívá, že policejní statistiky jsou příliš nízké, neboť ne všechny ženy trestný čin na sobě spáchaný nahlásí. Policejní statistiky uvádějí číslo kolem 500. Už to je pro mě vysoké číslo, ale ve srovnání z vyfabulovanými počty AI jsou vlastně nesrovnatelné.

+19/0
doporučit
1.7.2019 19:45

K92a34r79e63l 60Š29r77e18j86b32r 3133383577790

Co začít Autore třeba tím, že názorového soka nebudete urážet. Můžu nesouhlasit, což nesouhlasím, ale osobní invektivy jsou snad pod Vaší úroveň, kterou se snažíte blogem nastavit.

+29/−3
doporučit
1.7.2019 17:44
Foto

L34e68o 19V27l46a20c50h49y10n95s95k34ý 4761884847650

Pane autore, vaše uvažování a argumentace Hilsneriádou je naprosto mimo. Nechápete nic z uvedené problematiky a ještě si hrajete na odborníka. Velmi jste mě pobavil svou mediální gramotností a neznalostí logicky argumentovat.

+17/0
doporučit
4.7.2019 9:30

J59i77ř24í 75N22ě25m23e30c 3530747777809

Vážený autore, argumentovat "množstvím znásilnění" v dnešní době, kdy se stalo nahlášení znásilnění skoro regulérní cestou jak potrestat neposlušného muže, je více než hloupé. Z tohoto důvodu jsou inteligentní jedinci schopni rozlišovat mezi znásilněním po kterém je nějaká žena nalezená zbitá (někde v parku) a znásilněním na které si vzpomene manželka, např. když se začne řešit výchova dětí po rozvodu. Takže nechte těch nesmyslů ala "mee too", které zničily život mnohým nevinným.

+15/−1
doporučit
3.7.2019 12:16

Z22d29e16n47ě38k 22B21e71r67á16n94e72k 2738175676302

Nedalo se to číst, je to patlamatlanice. Antikarma! RvRv

+22/−5
doporučit
2.7.2019 13:04

M85i45l53a65n 92K73e11s59l 2626786973228

Já jsem se chvíli díval na diskusi před hlasováním o nedůvěře vládě.Katastrofa.Kolik z nich byste vybral do vlády?Diskuze na úrovni domovnic ve forhauzu.Ministerskou funkci by však bral každý z nich.

+15/−2
doporučit
1.7.2019 16:01

J48i13ř79í 17H96o39r77á42k 9888115601

Ty máš taky dost Debio

+10/−1
doporučit
3.7.2019 8:23
Foto

M13a80r26i45e 72V41o70ř19í28š50k21o70v89á 5952782675721

Pane Lichtenbergu, je mou nepraktickou vlastností, že na každém projevu druhého člověka hledám (často i v hloubce) něco smysluplného, podnětného, inspirativního. Ve Vašem článku jsem z toho ale nenalezla nic. To nejen proto, že souhlasím s řadou komentů níže, ale také pro dávnou notorietu, že jen výjimečná média nemají zájem udržovat v široké veřejnosti odklon od vnímání sebe a posilovat "vnější" napětí, proto, aby sama byla čtená. Nadto Vaše věta, že "...veřejnoprávní média nejsou státní...", ačkoli jsou zákonem zřizována, zákonem jsou jim stanoveny jejich povinnosti a podle zákona jsou za to placena z veřejných zdrojů, je jen důkazem toho, že se pokoušíte o cosi lidem neprospívajícího.

+6/0
doporučit
5.7.2019 11:17

K26a35r39e41l 82N43o39v77á15k 4439696910897

tolik mnohomluvnosti o ničem:-(

+6/0
doporučit
5.7.2019 10:26

L32u57d54ě73k 43J46a51š61a 7409686662985

Pane DEBIO! Váš článek je ubohý až žalostný. Srovnávat Hilsneriádu s dneškem dokáže opravdu velký primitiv..Z vašeho článku vyznívá nejen ubohost, ale neznalost souvislostí, malý přehled o dění a historii, nezkušenost a velké amatérství. Nevím, zda článek někdo dočetl, já ne, ani ho nedoporučuji novým čtenářům. Nemá hlavu ani patu, vymýšlíte si, píšete horší věci, nežli by napsal desetiletý žáček, snad každý z nich má více rozumu jak vy. Vaše psaní je vrcholem ubohosti a trapnosti.Rv

+4/0
doporučit
6.7.2019 12:06

P40e48t32r 76V49e75s24e95l47ý 6631836679900

Co zveřejnit statistiky z Nemecka nebo Francie?

Argumentovat statistikou z Česka, to si nabíháte na vidle...

CZEXIT! RvEURv

+10/−11
doporučit
1.7.2019 16:52
Foto

P20a89v93e86l 28D66v37o72ř75á88k 5799115334950

To je elita - výkvět národa?

Připomnělo mi to klasický vtip:

Může se analfabet stát členem Akademie věd?

Ano, může. Ale nikoliv členem dopisujícím.

R^

+7/−9
doporučit
1.7.2019 16:09

J48a28n49a 48S84t63e26h85l94í75k93o46v51á 6588111955448

Moc dobře jste to popsal R^

+11/−18
doporučit
1.7.2019 15:09

V38o86k46o69u69n 62V80l38a44d69i59m21i97r 8832908859588

Takto to zacina. On ten pan z braunau am Inn byl vlastne take jen castecnej nemec, a kam to dotahl. Tento "politik" s 1/4 korejske, pardon mandzurske krve, 1/4 japonske a udajne 1/2 moravske krve se pokousi delat stejnou politiku. Zrejme se v kazdem narode najde dost hloupych lidi, kteri temto spasitelum skoci na vejicku.

+9/−22
doporučit
1.7.2019 14:45

J37i10r71i 68V46r25a41b18e93c 3583582405309

Výborná analýza !Pitomio má pasující přezdívku.

+5/−20
doporučit
1.7.2019 18:33

J66i12ř22í 17C50a66j62t45h37a30m65l 9563987150882

Když někdo vypadá jako fašista, chová se jako fašista a jeho výroky jsou fašistické tak to zcela jistě bude fašista...! Howgh !

+1/−2
doporučit
2.7.2019 16:13

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz